درحال بارگذاری...

محلول پاشی با استفاده از پهپاد برای ذرت

دسته بندی: محلول پاشی با پهپاد کشاورزی

با ذرت آشنا شوید


محلول پاشی با استفاده از پهپاد برای ذرت

از ذرت چه می دانید؟ آیا می دانستید که گیاه ذرت به پادشاه غلات معروف است؟ ذرت برای تمامی موجودات جهان به صرفه آیا می توان با استفاده از پهپاد کشاورزی برای ذرت محلول پاشی کرد؟ چگونه نیاز ریز مغذی ها را با استفاده از پهپاد تامین کنیم؟ استفاده از ادوات کشاورزی در زمین زراعی یا پهپاد؟


محلول پاشی با استفاده از پهپاد برای ذرت

محلول پاشی با پهپاد برای انواع زمین های زراعی و محصولات مختلفی انجام می شود. ذرت نیز یکی دیگر از این محصولات است که کشاورزان برای سم پاشی و کودپاشی از پهپاد کشاورزی استفاده می کنند. زمین های زراعی ذرت یکی از حساس ترین زمین ها برای ورود ماشین آلات و ادوات کشاورزی است که از این رو استفاده از پهپاد کودپاش کشاورزی می تواند گزینه خوبی برای تغذیه این گیاه خوراکی باشد.

 

با ذرت آشنا شوید

پس از گندم و برنج مهمترین غله در جهان ذرت است که خاستگاه اصلی آن نیز قاره آمریکا می باشد. ذرت از نظر میزان تولید رتبه اول را در جهان دارد و در ۱۳۰ کشور جهان کشت می شود. گیاه ذرت به دلیل:

·       تولید دانه

·       تولید علوفه برای دام

جایگاه ویژه ای دارد.

 

محلول پاشی ذرت با استفاده از پهپاد سم پاش کشاورزی

محلول پاشی برای ذرت با استفاده از پهپاد می ‌تواند برای تغذیه، سلامت ذرت و مدیریت آن به کشاورز کمک کند. یکی از مزایایی که در محلول ‌پاشی به کمک پهپاد قابل توجه می باشد تغذیه برگی ذرت است. در این روش مواد مغذی از طریق پهپاد و جریان هوایی که در نزدیکی زمین زراعی ایجاد می‌شود به کل سطح گیاه و حتی به سطح زیر برگ ها نیز می‌رسد.

همچنین به دلیل اینکه حجم آب حامل کود در روش محلول ‌پاشی با استفاده پهپاد سم پاش کشاورزی  بسیار کم است (۱۰ لیتر در هکتار) ذرات محلول ‌پاشی هم نیز بسیار ریز خواهد بود و خیلی سریع از طریق روزنه های موجود بر روی سطح برگ وارد گیاه می شود. از دیگر مزایای استفاده از پهپاد کشاورزی کود مورد نظر برای ذرت است که سرعت بالایی در محلول ‌پاشی دارد که بطور متوسط می تواند ۶-۱۰ هکتار در ساعت (بسته به نوع پهپاد) را سم پاشی یا محلول پاشی کند.

در محلول‌ پاشی کردن در روش ‌های سنتی، به دلیل تردد ماشین ‌آلات کشاورزی، ممکن است که ساقه گیاه ذرت شکسته شده و یا آسیب ببیند. همین موضوع می تواند باعث وارد شدن خسارت های زیادی به زمین زراعی شود. بنابراین به کمک محلول پاشی کو با استفاده از پهپاد کشاورزی برای ذرت با می‌توان از این امر جلوگیری کرد.

 

موارد مصرف دانه ذرت

·       تغذیه دام و طیور ۷۰ تا ۷۵ درصد

·        مواد اولیه کارخانجات ۵ درصد

·       مصرف انسان ۲۰ تا ۲۵ درصد 

این گیاه، به پادشاه غلات معروف است زیرا استعداد زیادی که در تولید دانه دارد.

 


زیبا فرمانبردار، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۴


سم پاشی سیرنگ پلاس محلول پاشی پهپاد پهباد کشاورزی سیرنگ بیماری آب ذرت

این مطالب را هم بخوانید!

استفاده از داده‌های بزرگ در به...

آیا میدانید نقش داده های بزرگ در کشاورزی هوشمند چیست؟ نقش کشاورزی هوشمند چیست؟ نتیجه‌گیری: استفاده از داده‌های بزرگ در کشاورزی هوشمند می‌تواند بهبود تصمیم‌گیری‌ها و بهره‌وری منابع را تضمین کند. با تحلیل و استفاده از این داده‌ها، کشاورزان و متخصصان می‌توانند تصمیم‌های بهتری در زمینه کاشت، مراقبت و...

ادامه مطلب »

وجود گیاهان در محیط کار باعث چ...

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

نمایشگاه 1

نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی نمایشگاه سیرنگ به زودی ن...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116